چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
شیخ نمر

حوزه/ معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: برای جلوگیری از اجرای حکم ظالمانه اعدام شیخ نمر از سوی عربستان سعودی، علاوه بر محکومیت شدید حوزه های علمیه و دیگر نهادها، نیاز به پیگیری و رایزنی جدی دستگاه دیپلماسی کشور کاملاً احساس می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن نظری شاهرودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: حوزه های علمیه ، دانشگاه ها و محافل دیگر باید با اعتراضات گسترده و محکومیت خود مانع از تداوم گستاخی های بی شرمانه آل سعود شوند.

وی افزود: تایید حکم اعدام شیخ نمر از سوی سران سعودی در حالی است که در ماه های اخیر شاهد جنایات بی شرمانه عربستان در قضایای یمن و نیز فاجعه منا بوده ایم که نشان از آن دارد عده ای انسان بی عقل و عقب مانده بر شبه جزیره عربستان حکمرانی می کنند.

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه همچنین خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی باید رایزنی لازم را داشته و به خصوص در تماس با کشورهایی که رابطه مثبتی با ایران دارند مانع از اجرای این حکم ظالمانه شود.

وی بیان داشت: از سویی می بایست از حیث رسانه ای، چنان فضای تبلیغاتی علیه سعودی ها به راه انداخت که جرات و جسارت انجام این کار را نداشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha